Zdrowe słodycze tym razem na targach WorldFood Poland!

2019.03.11

Za nami trzy marcowe dni intensywnej, ale owocnej pracy. Od 7 do 9 marca 2019 r. prezentowaliśmy się na targach WorldFood Poland. Była to już VI edycja tej ważnej dla branży spożywczej imprezy. Cieszy nas, że wśród 302 wystawców z 24 krajów, którzy wzięli w niej udział, zostaliśmy zauważeni.

Wedle statystyk organizatorów, targi odwiedziło ponad 6000 gości. Wiemy już, którzy z nich nie byli w stanie przejść obojętnie koło naszego stoiska. Stwierdziliśmy doświadczalnie kogo nasze słodycze przyciągają najbardziej. To były dzieci. Na imprezie pojawiły się w towarzystwie rodziców, którzy mieli tam do załatwienia „ważne sprawy dorosłych”. Za każdym razem mijając nasze stoisko, dzieci przystawały po kolejną Kostkę z niespodzianką, albo częstowały się innymi zdrowymi słodyczami z linii Porcja Dobra. Rodzice zresztą też chętnie próbowali. Dzięki temu mamy najpewniejszy feedback, że trafiamy z naszą ofertą do właściwego klienta. Przecież to głównie z myślą o dzieciach tworzyliśmy nasze zdrowe, słodkie przekąski. Ich komplementy i opinie są więc dla nas bezcenne 🙂

Jednak nie tylko najmłodszym podobały się kolorowe opakowania i przypadł do gustu smak produkowanych przez nas przekąsek. Porcja Dobra cieszyła się także dużym zainteresowaniem wśród potencjalnych kontrahentów. Nasze stoisko znajdowało się sektorze Eco Food. Odwiedzali nas dystrybutorzy polscy i zagraniczni. Prowadziliśmy rozmowy z przedstawicielami sieci handlowych, właścicielami sklepów i kafejek, a także zwykłymi konsumentami. Co ich przekonało najbardziej do naszych produktów?  Byli pod wrażeniem, że przy bardzo ograniczonej liczbie składników – niektóre słodycze zrobione są tylko z owoców i orzechów – udało się osiągnąć tak znakomity smak. Docenili również design naszych produktów, które są wesołe, kolorowe i z daleka przyciągają wzrok. Niektóre z przeprowadzonych biznesowych rozmów są bardzo rokujące. Spodziewamy się więc, że niedługo Porcję Dobra można będzie kupić w nowych miejscach i stanie się łatwiej dostępna.