Dobro powróciło jako Konsumencki Lider Jakości – DEBIUT ROKU 2019
Miło nam poinformować, że nasze starania o to, by produkowane przez Pure Life przekąski były czymś więcej niż tylko „małym słodkim conieco” zostały docenione także przez ekspertów zajmujących się rynkiem.
Redakcja „Strefy Gospodarki”, ogólnopolskiego, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z „Dziennikiem Gazetą Prawną” dostrzegła biznesowy potencjał drzemiący w naszych produktach. Uznali, że stanowią one doskonałą odpowiedź na zapotrzebowanie polskiego rynku i przyznali nam tytuł Konsumencki Lider Jakości – DEBIUT ROKU 2019. To dla nas pierwsze takie wyróżnienie tym bardziej więc cieszy.
Dziennikarze ekonomiczni na podstawie badań eksperckich i konsumenckich określają jaka marka zasłużyła w danym roku na miano tej najlepszej. Dotyczy to znanych brandów, ale w kategorii DEBIUT ROKU oceniane są produkty nowe. Te, które dopiero starają się o zaufanie i uznanie konsumentów, ale mają to „coś” co czyni je unikatowymi. Porcja Dobra wyróżnia się tym, że jest przekąską zdrową, w 100% naturalną. Mało tego, niesie ze sobą przesłanie, że warto być dobrym – także dla siebie, dobrze żyć i dobrze życzyć wszystkim dookoła.
Hasło programu brzmi znajomo: „WYBIERAJ TO CO NAJLEPSZE!” i jest bardzo bliskie myśli jaka towarzyszyła nam przy tworzeniu linii Porcja Dobra. Chcieliśmy zrobić coś wyjątkowego i podzielić się tym z innymi. Nowy rok zapowiada się więc obiecująco i… smacznie.