Udany debiut „Porcji Dobra”
„Porcja Dobra” miała swoją premierę podczas tegorocznego Kongresu Słodyczy i Przekąsek Sweets & Snacks, który odbył się 15 listopada w Warszawie. Do hotelu Renassaince, gdzie obywała się impreza, przybyło 400 przedsiębiorców, w tym 230 producentów i 170 handlowców.
Debiut naszej przekąski wypadł bardzo dobrze. Do naszego stoiska często podchodzili zainteresowani uczestnicy wydarzenia, czasami nawet ustawiała się przed nim kolejka. Mimo, że kongres to impreza branżowa, skierowana do przedstawicieli biznesu spożywczego, którzy na bieżąco śledzą nowinki pojawiające się na rynku, linia „Porcja Dobra” wzbudziła ich zaciekawienie, zyskała aprobatę i była wielokrotnie komplementowana, szczególnie za to, że przy tak oszczędnym składzie udało nam się uzyskać zaskakująco dobry, bogaty smak.
Podczas kongresu uczestniczyliśmy też w merytorycznej konferencji na temat aktualnego stanu rynku. Prezentowane były podczas niej najnowsze trendy w branży. Spotkanie stanowiło również znakomitą okazję do nawiązania handlowych kontaktów, poznania ewentualnych partnerów, a przede wszystkim zaprezentowania naszego produktu potencjalnych kontrahentom. Wzięliśmy udział w indywidualnych spotkaniach aranżowanych tzw. „face to face” z wybranymi partnerami biznesowymi – dyrektorami zakupu i kupcami poszczególnych kategorii w sieciach handlowych.
Mamy nadzieję, że wyniki naszych biznesowych spotkań i negocjacji szybko przełożą się na to, że „Porcja Dobra” wkrótce dostępna będzie w największych sieciach handlowych w Polsce, a tym samym dobro będzie się szerzyć, rozpowszechniać i zwielokrotniać.