Zapytanie ofertowe
ZAPYTANIE OFERTOWE 1/03/2024
- ZAMAWIAJĄCY
PURE LIFE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
- Warszawska 42,
16-070 Choroszcz
NIP: 9662119851
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Kod i nazwa CPV:
72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
30200000-1 Urządzenia komputerowe
80500000-9 Usługi szkoleniowe.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wdrożenie systemu planowania zasobów przedsiębiorstwa oraz dostawa niezbędnego sprzętu komputerowego a także przeprowadzenia szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa. Zamówienie składa się z trzech części.
Część I – Oprogramowanie
W naszej codziennej działalności spotykamy się z wyzwaniami wynikającymi z ręcznego przetwarzania danych i zarządzania informacjami. Manualne wprowadzanie danych do różnych niezintegrowanych systemów na etapach: przyjęcia zamówienia, przekazywania informacji do magazynu, wystawiania dokumentów przyjęcia i wydania magazynowego, wystawiania faktur i paragonów, nadawania paczek, ręczne rozliczanie należności i prowadzenie rozrachunków z Kontrahentami, powoduje nie tylko wydłużenie procesu realizacji zamówień, ale także dużo błędów na różnych etapach i wpływa na nieefektywność pracy, a także negatywne relacje z klientem. Brak automatyzacji znacząco obciąża nasz zespół i ogranicza możliwości skalowania działalności. W obliczu rosnącej konkurencji, kluczowe stało się zatem wprowadzenie rozwiązań cyfrowych, które usprawnią te procesy, zapewniając szybszą i bardziej precyzyjną obsługę oraz lepszą kontrolę nad operacjami biznesowymi.
Potrzebne funkcjonalności systemu:
Handel i magazyn:
- Prowadzenie kartotek produktów (m.in. nazwa, kod kreskowy (EAN), kod celny, kategorie, cena sprzedaży, koszt zakupu, stan magazynowy realny i rezerwacji);
- Tworzenie kompletów i zestawów produktów;
- Tworzenie cenników przypisanych do grup klientów;
- Integracja systemu ze sklepem internetowym działającym na WordPress w Woocommerce: zamówienia pojawiają się automatycznie w systemie; tworzony jest profil klienta w systemie po złożeniu zamówienia na stronie sklepu; możliwość integracji z elektronicznymi płatnościami (np. Przelewy24);
- Tworzenie zamówień przyjętych telefonicznie lub mailowo bezpośrednio w systemie;
- Automatyczne rezerwowanie towaru pod zamówienia;
- Możliwość grupowania zamówień według wybranych kryteriów (źródło zamówienia, grupy kontrahentów, termin realizacji, rodzaj dokumentu (faktura/paragon));
- Ustalenie statusów zamówienia dostosowanych do procesów w firmie i ich zmiany według ustalonych reguł;
- Automatyczne mailowe powiadomienia klienta o statusach zamówienia;
- Kontrolę stanów magazynowych, możliwość przeprowadzenia inwentaryzacji, spis z natury, bilans handlowy towaru, zestawienie według dostaw, historia towaru;
- Generowanie dokumentów magazynowych – wydania i przyjęcia zewnętrzne, rozchody i przyjęcia wewnętrzne, przesunięcia międzymagazynowe;
- Generowanie listy zamówień ze wskazaniem pozycji towarowych;
- Możliwość wystawiania faktury sprzedaży, faktury pro formy, faktury zaliczkowe, paragony, faktury zakupu, faktury korygujące;
- Możliwość wystawiania faktur w różnych walutach;
- Ustawienia masowej i indywidualnej wysyłki dowodów zakupu (paragonów i faktur) do klientów;
- Powiązanie wszystkich dokumentów z klientem oraz zamówieniem;
- Pełna integracja z kurierami (m.in. kurier InPost, InPost Paczkomaty, FedEx)
- Integracja z bankami w celu zautomatyzowania rozrachunków (import wpłat do systemu i powiązanie z należnościami);
- Rejestry kasowo-bankowe w PLN i walutach obcych;
- Współpraca z urządzeniami takimi jak: drukarki fiskalne (w tym online), drukarki etykiet kurierskich;
CRM:
- Zarządzanie bazą kontaktów (łatwe przeszukiwanie bazy);
- Łatwe filtrowanie i segmentację klientów na podstawie różnych kryteriów (typ klienta – obowiązkowo, dodatkowo np. akcje marketingowe, województwa, inne tagi);
- Ręczne dodawanie profilu klienta z funkcją automatycznego zaciągania danych z GUS po wpisaniu NIP;
- Rejestrację kontaktów z klientami (klient, data, rozmawiający, opis przebiegu rozmowy, itd.);
- Harmonogramowanie zadań i rejestrację wykonanych czynności;
- Automatyczne generowanie przypomnień do zadań;
- Historia zamówień klienta;
- Masowa wysyłka SMS-ów do klientów;
- Automatyczne wysyłanie wiadomości e-mail informujących kontrahentów o nieuregulowanych płatnościach (windykacja);
Raporty:
- Analizy zarządcze, generator raportów MS Excel oraz PDF;
- Przedstawienie raportów oparte na wykresach kołowych, słupkowych;
- Możliwość filtrowania danych z predefiniowanych filtrów;
- Możliwość stworzenia niestandardowych reguł ze wszystkich dostępnych pól z danego formularza/kartoteki (np. analiza sprzedaży wg. grup klientów/miast/województw za wybrany okres, ranking kontrahentów, ranking produktów itp.);
- Możliwość stworzenia niestandardowego grupowania ze wszystkich dostępnych pól z danego formularza/kartoteki;
- Możliwość sortowania danych;
- Możliwość dodawania dodatkowych kolumn w widokach (z dostępnej listy);
Dodatkowo:
- Nadawanie i ograniczanie uprawnień wybranym użytkownikom;
- Dostęp dla każdego użytkownika z różnych lokalizacji;
- Obsługę firmowej skrzynki pocztowej (email/poczta elektroniczna);
- Zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa danych;
Cześć II – Sprzęt komputerowy
Wraz z opracowaniem i wdrożeniem systemu opisanego w części I, Wykonawca dostarczy niezbędny sprzęt dla pracowników Zamawiającego, pozwalający na uruchomienie systemu planowania zasobów przedsiębiorstwa i sprawne wykorzystywanie go przez firmę.
Lista sprzętu:
– drukarka fiskalna online – 1 sztuka, (Drukarka fiskalna Thermal XL2 online wyświetlacz chorągiewka 57mm ETH)
– laptop – 2 sztuki, (Notebook Dell Vostro 15 15.6″FHD i5-1235U/16GB/512GB Win11Pro)
– komputer z ekranem dotykowym – 1 sztuka, (PC Dell Vostro 3710 SFF i5-12400/16GB/512GB Win11Pro + Monitor Dell P2424HT 23.8″ Touch FHD/16:9/HDMI/DP/USBC/RJ45)
– drukarka laserowa – 1 sztuka (HP LaserJet Pro 4002dw);
Oferta powinna zawierać wszelkie koszty związane z dostawą i instalacją sprzętu. Wszystkie nazwy własne użyte w zapytaniu należy traktować jako przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne (nie mogą mieć niższych parametrów niż wskazane w zapytaniu). Podzespoły wymienione w zapytaniu nie są obligatoryjne do zastosowania.
Część III – Szkolenie
Po wdrożeniu oprogramowania, Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego w zakresie obsługi oprogramowania oraz dodatkowo w zakresie zwiększenia bezpieczeństwa cyfrowego. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego.
Oferta powinna być ważna nie krócej niż 90 dni od daty złożenia.
Termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 11 miesięcy.
3. Kryteria oceny oferty wraz z określeniem wag punktowych/ procentowych przypisanych do każdego z kryteriów:
Zamawiający zastosuje następujące kryteria wyboru:
– Cena netto – 100%
4. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny oferty:
Wybór Oferenta dokonany zostanie na podstawie największej ilości uzyskanych punktów zgodnie z następującą metodologią:
Przez kryterium „Cena netto” Zamawiający rozumie określoną przez Oferenta cenę całkowitą netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena w ramach kryterium „Cena netto” (K) będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:
K = (Cn/Co) x 100
gdzie:
Cn – najniższa zaproponowana cena netto
Co – cena netto zaproponowana w badanej ofercie
K – liczba punktów przyznana danej ofercie
Wartości punktowe zostaną podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenie zostanie dokonane zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematycznymi.
5. Termin składania ofert
- Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie należy składać pisemnie, tj. osobiście lub drogą pocztową na adres: PURE LIFE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa ul. Warszawska 42, 16-070 Choroszcz lub przesłać e-mailem na adres: anna.wasilewska@genata.biz
- Ostateczny termin składania ofert upływa dnia: 02.04.2024 r., o godzinie 1000.
- W przypadku ofert, które będą dostarczane drogą pocztową liczy się data wpływu oferty do biura Zamawiającego na adres: PURE LIFE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa ul. Warszawska 42, 16-070 Choroszcz.
- Oferta powinna być sporządzona w jednym egzemplarzu na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego i zgodna z opisem przedmiotu zamówienia.
- Oferta i załączniki powinny być podpisane i opieczętowane przez osobę upoważnioną do reprezentacji Oferenta zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Oferenta albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
- Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Oferent może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe.
6. Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych:
W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału podmioty powiązane osobowo bądź kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru a Oferentem, polegające w szczególności na:
- a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
- c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
7. Informacja na temat wymagań dla oferentów
Oferent zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, iż prowadzi działalność gospodarczą bądź posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia.
8. Dodatkowe informacje i wymagania zamawiającego
- Nie dopuszcza się składania ofert częściowych lub wariantowych.
- Po rozstrzygnięciu postępowania jego wyniki zostaną upublicznione.
- Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Oferenta, którego ofertę wybrano o terminie podpisania umowy/złożenia zamówienia.
- Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Zamawiający może odstąpić lub unieważnić postępowanie w każdej chwili bez podania przyczyny.
9. Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.
- Udzielenia zamówienia wymaga podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
- Nie przewiduje się możliwości wydłużenia terminu realizacji umowy.
10. Dane osoby upoważnionej do kontaktów w sprawie zamówienia
Anna Wasilewska, telefon: 734 135 361, anna.wasilewska@genata.biz
11. Załącznik nr 1: Formularz oferty
Na podstawie przeprowadzonej oceny wybrano ofertę złożoną przez Przedsiębiorstwo Wdrażania Technik Komputerowych „ATLAS” A. Kozakiewicz, B. Kot Spółka Jawna, al. 1000-lecia Państwa Polskiego 4, 15-111 Białystok, jako najkorzystniejszą w kryterium najniższa cena. Wartość oferty 115 540,00 zł netto.